آفتاب

دربی 86 | ساعت دربی | دربی ساعت چنده؟

دربی 86 | ساعت دربی | دربی ساعت چنده؟

دربی 86 | بازی استقلال پرسپولیس دربی تهران که این فصل به دلیل حضور دو تیم در بهترین فرم خود دیدار بسیار حساسی است، دربی 86 روز پنجشنبه 10 اسفند ساعت 15:45 در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود که...


دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی 86 پایتخت از ساعت 15:45 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر می روند.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر فوتبال حسن فتاحی در مورد بازی برگشت گفت: بازی برگشت دربی تهران پنجشنبه 10 اسفند ساعت 17:20 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
جزئیات دربی 86 را در ادامه بخوانید.

دو اخطاره های استقلال قبل از دربی 86


در فاصله یک بازی تا دربی حساس پایتخت در روز دهم اسفندماه مربی آلمانی استقلال با دغدغه هایی پیرامون محرومیت احتمالی شش مهره کلیدی روبرو است از همین رو مقابل فولاد در بازی خارج از خانه شاگردانش را دست به عصاتر از همیشه به میدان خواهد فرستاد.
سید مجید حسینی، بهنام برزای، علی قربانی، فرشید اسماعیلی، سید حسین حسینی و لئوناردو پادوانی بازیکنان دو کارته استقلال هستند که در صورت دریافت کارت زرد در بازی با فولاد خوزستان، دیدار با پرسپولیس را از دست خواهند داد از همین رو وینفرد شفر با ترس از محرومیت این بازیکنان که اکثریت شان جزو مهره های کلیدی تیم هستند هیچ بعید نیست در اهواز مقابل حریف خوزستانی تغییراتی در برنامه هایش داشته باشد.
نکته جالب توجه اینجاست که این بازیکنان در شرایطی با داشتن دو اخطار در پرونده انضباطی خود با استقلال وارد یک ماه سرنوشت ساز شدند که هر سه تا چهار روز یک بار باید در رقابت های داخلی و آسیایی به میدان بروند از همین رو کار برای شفر در راه استراحت دادن به آنها پیش از دربی 86 پایتخت در روز 10 اسفندماه سخت و دشوار است، چون به اندازه کافی روی نیمکت مهره های جانشین ندارد.

دو اخطاره های پرسپولیس قبل از دربی


علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه،محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، مهدی طارمی، علی علیپور و فرشاد احمدزاده در حال حاضر جزو بازیکنان دو اخطاره و در آستانه محرومیت پرسپولیس محسوب می‌شوند و این در حالی است که دیدارهای هفته‌های آتی این تیم به حساس‌ترین و فیزیکی ترین شرایط خود خواهد رسید و این مساله خطر را برای آنها بیش از پیش خواهد کرد.
در این بین به نظر می رسد کمال کامیابی نیا مهمترین مهره در بین بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس باشد. هافبک دفاعی پرسپولیس با جدایی احمد نوراللهی بدون جانشین ترین بازیکن این تیم در ادامه فصل و در این مقطع محسوب می شود و بر این اساس در تلاش است از خطر محرومیت خود بکاهد. کامیابی نیا که دیدار حساس این فصل برابر سپاهان را بابت سه کارته شدن از دست داده، نمی‌خواهد در جدال‌های آتی این تیم برابر رقبایی مثل صبای قم، تراکتورسازی، استقلال و سپاهان را از دست بدهد. او در فصل گذشته نیز با سه بازی محرومیت دیدار برابر صبای قم، استقلال تهران و سپاهان را از دست داده بود.
هافبک دفاعی پرسپولیس در شرایط فعلی تنها الکسی پل یانسکی را به عنوان جانشین خود می بیند؛ رقیب اوکراینی و اروپایی که فاصله زیادی نسبت به همتای ملی پوش ایرانی خود دارد و باید دید مدیریت کارت برای او چطور پیش خواهد رفت.

محرومین دربی 86


سید حسین حسینی دروازه بان جوان و آینده دار استقلال که رکورد دار کلین شیت در لیگ برتر شده است، به دلیل گرفتن کارت زرد در بازی با فولاد دربی 86 را از دست داد.

خرید اینترنتی بلیت دربی


بلیت دربی 86 برخلاف آنچه که سایت ها و خبرگزاری ها اعلام کرده بودند، بدون دخالت بانک کوثر و توسط خود دو باشگاه در محل ورزشگاه آزادی فروخته می شود.

وضعیت آب و هوا دربی 86


دربی 86 طبق پیش بینی ها در یک هوای مطلوب برگزار خواهد شد. پیش بینی هواشناسی این طور است که دربی در دمای 13 درجه بالای صفر انجام خواهد شد. روز پنجشنبه، شرایط جوی به شکلی است که می تواند به بالا رفتن جذابیت های تقابل استقلال و پرسپولیس کمک کند. دمای 13 درجه نه آن قدر سرد است که هواداران را از ورزشگاه فراری دهد و نه آن قدر گرم که آنها را کلافه کند؛ یک روز خوب برای یک بازی خوب.

وضعیت ورزشگاه آزادی در دربی 86


صندلی گذاری سکو‌های ورزشگاه آزادی برایدربی هشتاد و ششم آغاز شد، چند ماهی است که سکو‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی در حال بازسازی است و گفته می‌شد این قسمت از ورزشگاه برای دربی هشتاد و ششم آماده نخواهد شد.
اما از امروز مراحل صندلی گذاری در ورزشگاه آزادی انجام شد تا قبل از دربی ورزشگاه آزادی آماده‌ی میزبانی از این بازی شود

قیمت بلیط دربی 86


دیدار استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه 10 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
بر این اساس قیمت بلیت های دربی 86 مشخص شد:
جایگاه: 20 هزار تومان
روبروی جایگاه:  15  هزار تومان
پشت دروازه و طبقه دوم: 8 هزار تومان
هوادارانی که کارت هواداری دارند 20 درصد تخفیف خواهند داشت.
گفتنی است؛ بلیت فروشی دیدار دربی از امروز  هفتم اسفند انجام خواهد شد.

داور دربی 86


داور دربی 86 از طرف سازمان لیگ اعلام شده که علیرضا فغانی داور بازی دربی شده است

آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی


ورزشگاه آزادی کاملا پر شده است و هیچ جای سوزن انداختن نیست
کد N1830166

وبگردی